19 de març, 2010

Sol, Solet

13 comentaris:

Rita ha dit...

M'encanta... Preciosa! :-)

Rita ha dit...

M'encanta... Preciosa! :-)

romanidemata ha dit...

Quina figuera més imponent!
(em sembla que ho és)
m'agrada la composició.
i el núvols emmarcant l'arbre i al fons els cims nevats...
Bon cap de setmana per a tu també, preciosa, un petó.

Striper ha dit...

Molt i molt bonica!!

Garbí24 ha dit...

Tots tenim ganes de sol...gràcies per portar-nos una mica....;)

onatge ha dit...

M'encanta l'arbre abraçant el cel obert a la vida esperant la primavera...


Una abraçada.
onatge

Calpurni ha dit...

Preciosa aquesta foto i les altres del teu blog.

agerbaf osram ha dit...

Per fi has tornat...,feia tant de temps que no publicaves les teves obres, que jo les enyorava. Tot "passant per aquí",adonant-me que hi tornes a treure el cap regularment, i afegeixo amb el meu comentari d'admiració, esperant que continuï la mostra de la teva sensibilitat indiscutible.

Un petonàs.

Santi Bosch ha dit...

Vine´m a veure que tinc fred...
molt maca l´ imatge a contrallum ,dons si esperan que arribi el bon temps !! d´ una "puñetera" vegada !!.. petons guapa.

don fernando ha dit...

La gran mancha oscura del árbol, equilibrada con la gran mancha gris del cielo nublado, hace de la composición una extraordinaria creación.
Felicitaciones.
Un abrazo

Musaraña ha dit...

Primavera tardana, primavera que no arriba .... T'esperem qual arbre nu, desitjosos de les teves raigs de llum ...

Molt bona foto, :)

joanfer ha dit...

Preciosa foto! No cal esperar més; la primavera ja és aquí! Només cal que vingui acompanyada del sol... ;)

sargantana ha dit...

tot lo bo es fa esperar..
pero ell es aqui encara que no el veiem. recordes??

uns petonets!