23 de febrer, 2008

T'observo


Avui la foto, més aviat es divertida, em va fer gracia aquest pòster al carrer.., tot és a causa d'una de les meves veïnes, qui no te res fer, el gat pentina..., la típica dona pesada, que quant un surt de casa, pensant en les seves coses, i la majoria de vegades amb preses....i de cop...nena!! quants de dies sense veure't, que fas, a on vas?, masses preguntes en cinc segons...la cara se'm transforma, i vaig pensant en quin pretexte per treure-me-la de sobre...uff! perdoni, miri quina hora és, és que faig tard, tot bé? vinga maca, parlem en un altre moment, records a la família...
I vaig allunyant-me, i ufff, respiro, el camí es llarg fins al centre, hi han més obstacles fins arribar al meu destí, decideixo donar una gran volta, per no trobar-me amb més romegueres..


boomp3.com

2 comentaris:

Striper ha dit...

Si a mes de donar voltes tens que porta ell ulls ben oberts i unes bones ulleres com el gat per veuralas venir.

romanidemata ha dit...

el gat pentina... les romegueres t'aturen, et foten el seu discurs matinal i després et quedes allà amb tota la seva vomitada de queixes i cotilleos...
m'agrada aquest gatot tant llegit, o és una màscara, per passar desapercebut?...

petons i molt bon diumenge, preciosa.